Asysta na lotnisku

header
13 sie 2018

Konieczność przesiadki na dużym lotnisku może być przyjemna i bezstresowa. Przejście z gate’u przylotu do bramki, z której rozpocznie się dalsza podróż może odbyć się bez pośpiechu i zbędnego stresu dzięki usłudze G2G.

  • Usługa Gate to Gate,  (G2G) czyli od bramki przylotu samolotu do bramki, z której odbędzie się kolejny boarding:

Personel naziemny będzie oczekiwał na Państwa w dogodnym miejscu po przylocie samolotu, aby odebrać od Państwa bagaż podręczny i asystować Państwu przy niezbędnych kontrolach bezpieczeństwa, korzystając z tzw. fast tracks (o ile są one dostępne na lotnisku), dzięki którym będą się Państwo przemieszczać po lotnisku bez konieczności oczekiwania na swoją kolej, aż do bramki z której nastąpi boarding. Jeżeli czas pozwoli, będą mogli Państwo skorzystać z Business Lounge lub – za dodatkową opłatą – z VIP Lounge.

Ponadto osoba asystująca będzie na bieżąco monitorowała ewentualne zmiany dotyczące kolejnego lotu takie jak: godzina odlotu czy inna bramka (gate).

  • Board to Board (B2B), czyli asysta od drzwi samolotu którym Państwo przylecieli do drzwi samolotu, którym nastąpi kolejny lot:

Korzystając z asysty Board to Board na lotniskach, które świadczą tego typu usługi, personel naziemny będzie oczekiwał na Państwa przy wyjściu z samolotu i asystował w poruszaniu się po porcie lotniczym, przemieszczając się po płycie lotniska samochodem o wysokim standardzie. Osoba asystująca zaproponuje skorzystanie z VIP Lounge, a w przypadku krótkiego czasu oczekiwania na lot, kierowca zawiezie Państwa pod drzwi samolotu, którym odbędą Państwo dalszy etap podróży, zarówno samolotem rejsowym lub prywatnym jetem.